Tuesday, December 10, 2013

Conoce al Corresponsal: ORLING "ARTY" DOMINGUEZ


Soy una artista y educadora Dominicana. Fui introducida al dibujo urbano y dibujo reportaje mientras estudiaba en Parsons, en New York (1994), lo cual me dio la oportunidad de conocer más a través del dibujo a mi ciudad anfitriona. De regreso a Santo Domingo, dibujar se convirtió en una actividad que realizaba en solitario ya que no conocía a otros con el mismo hábito. En el 2010, haciendo búsquedas en la Internet me crucé con las páginas de SketchCrawl y Urban Sketchers y me encantó encontrar  dibujantes que compartían sus dibujos en línea. A los pocos días publiqué en Facebook un evento promocionando el 1er Maratón de Dibujo en Santo Domingo y en julio de ese mismo año visité Portland para participar del 1st International Urban Sketching Symposium. Una cosa llevó a la otra y fue con mucho placer que en el verano del 2012 propuse a Santo Domingo como ciudad anfitriona para el 3rd Urban Sketching Symposium. Fue una experiencia inolvidable e inspiracional.
Puedes ver más de mis dibujos en mi blog personal: Drawing by the Pound!

2 comments:

  1. Name: __ Hendi Zikri Didi
    City: _______________ Malacca
    occupation: _ Business owner
    Any notices: ____ hendidi01@gmail.com

    Hello everyone, please be careful about getting a loan here, i have met many fake lenders on internet, i was trick i almost give up, until a I met a friend who had just applied to a loan and he got a loan without stress, so he introduced me to a legitamate AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM, I applied for Rm1.3 million. I have my loan in less than 2 hours in just 1% without collateral. I am very happy because I was saved from getting poor with debt. so I advice everyone here needs a loan to contact AASIMAHA and I assure you that you will get your loan.

    Application / Contact Center

    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516
    https://www.aasimahaadilaahmed.loanfirm.site/about-us/


    ReplyDelete
  2. Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]


    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
    [financialserviceauthority400@gmail.com]
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


    Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]

    ReplyDelete